Temapakke om følelser – UDSOLGT
129,00 kr.
Temapakken om følelser indeholder æske med samtalekort inkl. magnetophæng samt to gratis pdf.hæfter,
“Min bog om følelser” og “Kender du følelsen?”
Hæfterne kan downloades med det samme efter køb af Temapakken. Æsken med samtalekort bliver sendt hjem til din postadresse. For at kunne modtage æsken, skal du skrive din postadresse og mobilnr. i feltet, “Bemærkning til ordren” på kassesiden.
Æsken indeholder:
- 12 følelseskort, 12 behovskort og 6 blanke kort (8 x 8 cm)
- 5 cm x 60 cm magnetfolie – 120 cm magnettape
- 1 sort whiteboardpen (Penol 800)
- Følelser: Afsky, bange, flov, fjollet, meget glad, nysgerrig, stolt, sur, tilfreds, trist, udmattet, vred.
- Behov: Anerkendelse, bevægelse, drikke, hvile, læse sammen, nærværd/samtale, omsorg, ringe hjem, søvn, spille computer, spise, tælle til ti/gå væk fra konflikten
VIGTIGT!
De to pdf.hæfter kan du downloade, så snart du har betalt.
Æsken med samtalekortene bliver sendt til dig med posten.
Derfor er det vigtigt, at du i feltet: "Yderligere information/bemærkning til ordren" skriver din postadresse og dit mobilnummer.
1 anmeldelse af Temapakke om følelser – UDSOLGT
Du kunne også være interesseret i...
-
Forlis eller redningskrans
0,00 kr. -
Samtalekort – æske 1
69,00 kr. -
Læs, husk og digt!
29,00 kr. -
Cliparts om behov og adfærd
32,00 kr. -
Læsehjælperens 10-punktsplan
0,00 kr. -
Læs med rim om overbegreber
25,00 kr. -
Lydret kattehuskespil
29,00 kr. -
Tjansekort – Basispakke
99,00 kr. -
Forlis eller redningskrans til et barn i læsevanskeligheder
0,00 kr. -
Læsekort – klassesæt – 30 stk
99,00 kr. -
Læsehusker
79,00 kr. – 639,00 kr. -
Julle og Nissemis på ordjagt – en julekalender
30,00 kr.
Anne Bendorff Geertsen (verificeret ejer) –
I mit arbejde som pædagog i et specialpædagogiske dagtilbud har vi gjort brug af særligt samtalekortene om følelser til at hjælpe de børn der særligt havde følelsesmæssige udfordringer til at identificere, genkende og sætte ord på deres følelser.
Vi brugte dem til at lave et følelsesbarometer, hvor børnene satte deres billede ved den relevante følelse når de kom i børnehave om morgenen.
Herefter hjalp vi børnene med at flytte billederne i løbet af dagen efterhånden som de oplevede de forskellige følelser.
Vi oplevede at børnene blev optagede af at sætte personalets billeder ud for den følelse de så ud til at have, og at de også undervejs blev optagede af at hjælpe hinanden med at få sat billederne ”rigtigt”. Børnene begyndte efterhånden også at efterspørge flere nuancer på følelsesregisteret.
Derudover var der forældre der købte samtalekortene og overførte måden at tale følelser på til hjemmet, og skabte på den måde genkendelighed og sammenhæng for børnene.
Pædagog
Anne Bendorff Geertsen